Početak Progreso grupe

Kraj ere neovlaštenoga kreditnog posredovanja sa stupova i letaka

Iz medija / Progreso grupa / 03/02/2014 / 0 komentar

cms_page_text_detail_151Dobivanjem licencije Ministarstva financija, zagrebačka tvrtka Progreso grupa počela je pružati usluge posredovanja u potrošačkom kreditiranju u skladu s novim Zakonom o potrošačkom kreditiranju.

Možda je povoljan kredit oksimoron, no traženjem optimalnog rješenja za klijenta sve se više bave specijalizirane financijske institucije koje bi sa scene u perspektivi trebale istisnuti neovlaštene poluilegalne posrednike. Dobivanjem licencije Ministarstva financija, zagrebačka tvrtka Progreso grupa počela je pružati usluge posredovanja u potrošačkom kreditiranju u skladu s novim Zakonom o potrošačkom kreditiranju.

Izbor najpovoljnije opcije

Završila je era nereguliranog posredništva na štetu krajnjeg korisnika kojoj svjedočimo zadnjih desetak godina, te je počela nova era u kojoj su transparentnost, educiranost i licenciranost apsolutni imperativi poslovanja – istaknuli su osnivači tvrtke Vjeko Peretić i Zoran Šuster.

Na razvijenijim financijskim tržištima ovaj je model poslovanja uobičajen. Banke angažiranjem posrednika štede vrijeme i dobivaju provjerene i obrađene klijente, dok klijenti dobivaju obuhvatnije informacije o uvjetima na tržištu.

Već godinama kontinuirano pratimo zbivanja na tržištu kredita, što uključuje analize i usporedbe uvjeta gotovo svih banaka. To je naš osnovni posao i, uz uštedu vremena i angažiraniji pristup, jedna je od najvrednijih usluga koju pružamo klijentima. Tijekom razgovora s klijentom, ovisno o njegovim željama, ali ponajprije o parametrima za izračun kreditne sposobnosti i boniteta, zajedno dolazimo do najpovoljnije opcije kreditiranja. Kod gotovinskih kredita nerijetko je presudna brzina realizacije i količina gotovog novca koji klijent dobiva, a kod stambenih su važniji kamata, instrumenti osiguranja i kolaterali te dugoročna održivost redovite otplate kredita – ističu.

Analiza za klijenta

Tvrtka preuzima obvezu još detaljnije analize prilikom predlaganja pronađenih rješenja klijentima, uz navođenje svih uključenih izdataka, poput troškova obrade ili instrumenata osiguranja i efektivne kamatne stope. Klijentima objašnjavaju i povećana prava i obveze, sukladno novom Zakonu o potrošačkom kreditiranju. Novost je i potpisivanje „obrasca o informacijama prije sklapanja ugovora o kreditu” koji zakon propisuje kao obvezan. Bankama su službeni vanjski kanal prodaje; s nekima imaju potpisane aktivne ugovore i toliko dobro surađuju da u određenim segmentima klijentima mogu ponuditi bolje uvjete od redovitih na tržištu.

Ono što korisnike najviše zanima jest cijena i najčešće postavljaju pitanje hoće li im agencijske usluge povećati troškove kredita.

Osnovna filozofija našeg poslovanja besplatna je usluga posredovanja za sve financijske proizvode kod kojih je to moguće. Naime, mi ne naplaćujemo proviziju ili paušal našim klijentima poput agencija za nekretnine ili brokera, jer ostvarujemo zaslužene provizije od partnera za čije proizvode posredujemo – objašnjava Zoran Šuster. Dodaje da imaju i agenciju za zastupanje u osiguranju, pa u slučaju da banka zahtijeva osiguranje kredita, obavljaju i taj posao, a proviziju ostvaruju od osiguravatelja.

Takva nam je praksa često neisplativa, ali vjerujemo u dugoročni uspjeh i prepoznatljivost ovog modela – kaže Šuster.

VEČERNJI LIST, Valentina Wiesner Mijić

Link na originalan tekst

Komentari

Imate pitanje ili komentar? Tu smo!